Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 16:05 - Интересни лични истории на курсисти от Агентския курс. "Снежна надпревара" на 005-Агент СиМ
Автор: harizmatichnost Категория: Хоби   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
0



image

 

Първата зима, в която с кучето ми участвахме в тренировъчни впрягове на сняг, наближаваше към своя край. Беше паднал последният сняг, който вече бе започнал да се топи. Това беше последното теглене за сезона и нашият последен опит да изкачим Черни връх. Тръгнахме с бодра крачка, убедени, че този път ще преодолеем трудностите и с опита от предходния безуспешен опит ще успеем. На една трета от пътя обаче бяхме в положение, много сходно с предишния път. Кучетата се умориха и разсеяха, аз бях изплезил език като лопатата на снегорин от непрекъснатото подтичване след шейната нагоре, от неравномерното спринтиране всеки път, когато се наложеше да разплитам въжетата, а другарката ми по впряг Люба трябваше да направлява шейната и да дава команди на впряга, които кучетата все по трудно следваха.

 

В този момент си дадох сметка, че ако аз вървя пред, а не зад впряга, кучетата ще видят смисъл да вървят напред. Опитахме го и проработи! Аз подтичвах отпред със сетните си останали сили, а кучетата ме следваха. Но силите ми ме напускаха и ми ставаше все по трудно да повдигам краката си от и без това мокрия и мек сняг. Вече виждах как падам на снега без сили и се разделяме с мечтата да изкачим Черни връх с впряга.

 

Не щеш ли точно в този момент Вселената изпречи ескалатор на пътя ми! Стъпките ми се сляха със стъпките на човек и вълк! Очевидно непознатият бе едър, защото ми се налагаше да правя по-големи крачки. Мислех, че това ще бъде непосилна задача. Но неочаквано умората отстъпи на заден план. Така, както краката ми до този миг бъркаха буквално в мозъка ми в отчаян опит да го накарат да спре да издава командата „направи крачка”, изведнъж се превърнаха в послушни войници, които безропотно следваха строя. Престанах да изпитвам каквото и да било. Превърнах се в очи и движение. Цялото ми същество бе съсредоточено в това да стъпвам в стъпките на непознатия си водач.

 

Следващото, което си спомням, бе как лежа на снега под впряга, а водачите ме ближеха по лицето. Бяхме стигнали върха!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: harizmatichnost
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 74808
Постинги: 65
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930