Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 17:10 - "Красотата ще спаси света" на Агент 007-Йо. Интересни лични истории на курсистиот Агентски курс "Умението да общуваме"
Автор: harizmatichnost Категория: Други   
Прочетен: 632 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Прибирам се един ден след работа. Изведнъж приближих една кола – мислех да я изпреваря, но в последния момент сякаш нещо в мен проблесна, като светъл лъч на небосклона и реших да продължа да се влача след нея, като костенурка след  охлюв бягащ по тревата.

И така движейки се със скоростта на светлината, пардон – със скоростта на мравката, наближихме първия червен светофар. Въпреки, че пътя бе двулентов реших да спра на няколко метра зад въпросния автомобил. Автомобила първо подаде ляв мигач, след това десен и потегли направо – за момента водача управляваше превозното средство съвсем логично и аз продължих да се движа с голяма доза уважение след него. Съвсем скоро обаче наближихме следващия светофар, и познайте – той също светеше червено. На автомобила пред мен замига десния пътеуказател, намигайки ми, като млада девойка зажадняла за секс и спря в дясната лента за движение. Аз се налагаше да продължа направо и за това спрях в лявата. Обърнах се надясно и онемях – зад волана бе застанала кръшна девойка, която огря лицето ми, като падаща звезда.

Изведнъж се сепнах, светофарът вече бе светнал зелено и колите с рев се опитваха да ме прескочат, като че ли съм легнал полицай на най-неподходящото място.

Мигът забавяне в който бях заслепен от приказната фея ми спаси живота. С мръсна газ от крайна дясна лента с десен мигач тя полетя и направи ляв завой точно пред очите ми.

След тази случка си направих следния извод: „Красотата ще спаси света”.

Вероятно днес нямаше да съм сред вас, ако тогава тази фея не ме замразила, като огромен айсберг в първите секунди след като светофара светна зелено.

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: harizmatichnost
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 74747
Постинги: 65
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930