Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 16:01 - Интересни лични истории на курсисти от Агентския курс. "Зелени пламъци" на 002-Агент А
Автор: harizmatichnost Категория: Забавление   
Прочетен: 556 Коментари: 0 Гласове:
0



image

 Действието се развива в отдавна забравени времена, разнесени от пясъците на пустинята. И така, преди две години,докато бях ученик и беше лятна ваканция, аз имах повече време отколкото интересни неща за правене. Слънцето блестеше ярко като телевизор късно през нощта и топлеше като лаптоп на втори час употреба. Бъдейки група скучаещи тиинейджъри, аз и мойте приятели се мотаехме по пътя безцелно като мухи и отегчени като рецепционисти. И тогава изведнъж, като гръм от ясно небе, един приятел измисли интересно предизвикателство – всеки от нас да направи нещо, което другите не знаят че е възможно. Идеята страшно ни хареса, и изпълнени с вдъхновение като на възрожденски писател, ние веднага изхвърчахме като тапи, всеки в своята посока, и всеки мислещ как да впечатли другите със свръхестествените си умения. Разбрахме се да демонстрираме постиженията си след седмица. Повечето от тях се запънаха със задачата като като че ли са на изпит по тригонометрия, и се лутаха чак до четвъртият ден. Но аз веднага имах идея с какво да ги впечатля. Плана ми беше готов по-бързо от фактура на М-тел и единственото което ми оставаше беше да приготвя самото си творение. Някой съставки бяха малко трудни за намиране, горе долу като грешка в програмен код. Обикалях аз софийските пустини, търсещ малко изворче на разнообразието, където мога да открие това от което се нуждая. Безброй дни се изнизаха в търсене, докато накрая, на третия ден вече бях готов. Минаха се останалите дни в тестове дали не съм сбъркал нещо, но не бях. Всичко беше точно като швейцарски часовник. Дългоочакваният момент настъпи. Събрахме се под бледата луна в едно поле и беше време всеки да покаже своето невъзможно откритие. Първият от нас беше приятелят ми Алекс. Той ни показа рубик кубче разбъркано като миш-маш и го подреди точно с 5 движения. Впечатляващо наистина, но все пак евитн номер. После беше другият ми приятел и той каза „ще запаля огън под вода“. Погледнахмш го учудено и с недоумение когато той се приготви и извади една чаша с вода и кибрит. Запали клечка кибрит и сложи огънят под чашата. „Готово“ каза той, запалиж огън под водата, и започна да се хили като ударен с чук по главата. Дойде и моят ред. Изтупах си палтото, изправих рамене и заявих „интересни трикове, но много скучни. Едното е игра на думи, а другото евтин фокус. Аз обаче съм ви приготвил истинска магия!“ И с тези думи се захванах да смесвам прахове и да мълвя тайнствени думи на непознат и за мен език. Когато бях готов със сместа драснах клечка кибрит и казах „ пламни със топлината на слънцето, и със цвета на горящ изумруд!“ и пуснах клечката в малката купичка пред мен. В миг лумна зелен пламък и озари нощта със своя необикновен блясък.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: harizmatichnost
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 74556
Постинги: 65
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031