Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2013 22:43 - "Програмист, ама защо?"- реч на Изчезналия пират в "Умението да общуваме- пиратски курс на Капитан ОСтронос (Станислав Инчовски)"
Автор: harizmatichnost Категория: Технологии   
Прочетен: 522 Коментари: 0 Гласове:
1



image

Защо искам да стана софтуерен инженер

 

Здравейте, драги колеги,

Реших да ви споделя защо искам да стана софтуерен инженер.

В наши дни информационните технологии са навсякъде около нас. Те са в основата на развитието на съвременния свят. Те ни помагат в много отношения, като ни улесняват в извършването на всякакви дейности. Сърфирането из интернет от телефона, гледането на телевизия в колата и т.н. днес са нормални неща, но преди години са били нещо немислимо. Информационните технологии се развиват с ускорени темпове и всеки ден се откриват многобройни работни места, които много често остават незаети, защото не могат да се намерят кадърни софтуерни инженери.

Професията „софтуерен инженер” е много привлекателна в много аспекти. Работата с хора и креативността, която можеш да приложиш, я нареждат сред най-желаните професии в света. Разработването на различни софтуерни приложения е увлекателно и приятно занимание. Когато то се върши с удоволствие се постигат изключителни добри резултати.

За мен е важно да стана софтуерен инженер, защото осъзнах, че програмирането е моята страст и мисля, че имам голям потенциал да постигна това. Решил съм да се посветя изцяло на обучението си за тази специалност, за да мога да придобия необходимите за нея умения и техники. Нещото, което стой в основата за постигане на целта ми е да бъде винаги в крак с новите технологии и да не спирам да практикувам наученото.

Още от малък имах интерес към компютрите и тяхното приложение в живота. Като всяко дете аз гледах на компютрите като основно средство за развлечение чрез играене на игри, но понякога обръщах внимание и на различни програми, които имаха друго приложение. Когато бях седми клас, един съсед се обърна към мен, с молба да погледна компютъра му, тъй като имаше проблем с него. Аз му казах, че знанията ми за компютрите не са големи, но все пак ще се опитам да му помогна. Проблемът му беше свързан с някакъв вирус, който успях да изтрия с антивирусна програма. Това беше моят първи  опит с разрешаването на компютърен проблем.

Това бяха част от моите причини, за да искам да стана софтуерен инженер. Всеки тук има своята мотивация да се занимава с тази професия и моето пожелавам към вас е да успеете да постигнете своята цел и да надмине най-големите имена в тази сфера.

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: harizmatichnost
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 74737
Постинги: 65
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930