Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2013 21:32 - "Как се оказах нацист" реч на Високият пират в "Умението да общуваме" пиратски курс на Капитан Остронос (Станислав Инчовски)
Автор: harizmatichnost Категория: Лични дневници   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
0



image Ами може би донякъде забавна е историята когато бях на бригада през 2011г в САЩ в Чикаго. Бях там като спасител на басейни с мой приятел. В началото като нов гледах да изпълнявам задълженията си според нареждананията строго конкретно, а те в първите дни бяха да пускам хора на моя басейн дори и без пропуски(на басейните тъй като са в жилищни комплекси само хора от комплексите имат пропуски за басейните и никой друг) и така се минаха 2 седмици на този режим. След което се получи оплакване че на моя басейн (който ми беше поверен като цяло) , че се пускали всякакви хора тъй като не се проверявали изцяло. И получих нареждане да бъда по-строг и да не допускам повече хора извън правилника да използват или влизат на територията на басейна. И аз като човек на крайностите какъвто явно съм станах много строг J нямаше ‚лабаво‘ както се казва и благодарение на тази наредба от работодателя и моето изпълнение си получих две прозвища в комплекса които за мен бяха доста забавни а именно “the pool nazi” и “pool police” :D . Но въпреки всичко всички хора от комплекса ми бяха приятели и вечеряхме и обядвахме често с тях въпреки че не живеех в същия комплекс.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: harizmatichnost
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 74738
Постинги: 65
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930